İçeriğe geç

Trendyol Dan Gelen Hediye Nasıl Değiştirilir

Trendyol sipariş düzeltme nasıl yapılır?

Müşteri temsilcilerimize bağlanmadan, iletişim formunu kullanarak (veya 0850 759 15 15 numaralı çağrı merkezimizi arayarak) gönderinizi iptal/iade edebilirsiniz.

Hediye değişim süresi kaç gün?

1. 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Satış Yönetmeliği uyarınca Alıcı, satın aldığı ürünü teslim tarihinden itibaren 14 (on dört) gün içinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin cayma hakkını kullanarak iade edebilir.

Hangi ürünler iade edilemez?

Niteliği itibariyle iade edilmeleri mümkün olmayan mal/hizmetler; çabuk bozulan veya son kullanma tarihi geçen mal/hizmetler, tek kullanımlık mal/hizmetler ile kopyalanabilir her türlü yazılım ve programlardır.

Milla değişim nasıl yapılır?

Aldığınız ürünleri teslim aldığınız tarihten itibaren 7 gün içerisinde değişim yapabilirsiniz. Değişim yapmak istediğiniz ürünü anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo ile göndermeniz gerekmektedir. Fırsat kodunu 0546 229 0171 numaralı Whatsapp sipariş hattımızdan alabilirsiniz.

Trendyol’da değişim nasıl yapılır?

Ürünümü nasıl iade edebilirim? Sipariş detayları sayfasında “İade kodu oluştur” butonuna tıklayın. İade etmek istediğiniz ürünü ve nedenini seçin. Ürününüzün uygunluğuna göre önerilen iade yöntemlerinden birini seçin. Ürününüzü paketleyin. … Hazırladığınız paketi iade kodunuzla birlikte bırakın ve iadenizi ücretsiz olarak tamamlayın.

Trendyol sipariş iptali cezası ne kadar?

Trendyol siparişleri neden iptal eder? Aynı zamanda, güvenlik kontrolünden geçmeyen siparişler Trendyol tarafından iptal edilebilir. Siparişi iptal eden satıcıya herhangi bir yaptırım uygulanmaz. Bu adım yalnızca satıcıyı korumak ve güveni sağlamak içindir.

Verilen hediye geri alınabilir mi?

Hediyeler iyi niyetle satılırsa, artık iade edilemezler. Ancak, hediye kaybolmuşsa ancak örneğin hediyenin satışı yoluyla bir varlık değeri kazanmışsa, iade edilmesini talep edebilirsiniz.

Trendyol hangi durumlarda iade kabul etmez?

İade etmek istediğiniz ürünü/ürünleri tüm aksesuarları, orijinal ambalajı ve faturası ile birlikte iade etmeniz gerekmektedir. Tek kullanımlık ürünler, çabuk bozulan veya son kullanma tarihi geçen ürünler iade edilemez.

Mavi eski pantolonları alıyor mu?

Faturanın fiziksel olarak sunulması veya tanımlanması koşuluyla ürün değişimi, iadesi, incelemesi ve değişikliği konusunda yardım sağlanabilir. Kullanılmamış, açılmamış, işaretlenmemiş ve hasarsız ürünleri fatura tarihinden itibaren 30 gün içinde değiştirebilir veya iade edebilirsiniz.

Kutusu açılan ürün iade edilir mi?

Ambalajı veya ambalajı açılmış ürünlerde dahi, satın alma işlemi internet üzerinden yapılmışsa tüketiciye genellikle cayma hakkı tanınmaktadır.

Trendyol iade kargo ücreti kime ait?

1 Ocak’tan itibaren tüketiciler, internetten satın aldıkları ürünleri, ürün arızalı olmadığı sürece iade etmekle yükümlü hale geldi.

1 gün giyilmiş ayakkabı iade edilir mi?

1 gün giyilen ayakkabılar da kullanılmış sayılmakta olup iade alınamamaktadır.

Trendyol Milla artık yok mu?

Trendyolmilla ve diğer markalar yeni web sitesinde satışa sunulacak. “6563 sayılı Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun kapsamındaki yükümlülüklerimiz gereği Trendyolmilla, Trendyol Man, Trendyol Curve ve Trendyol Modest markalı ürünlerimizi 1 Ocak 2024 tarihinden itibaren www. adresinden kaldırmakla yükümlüyüz.

Trendyoldan alınan ürün mağazada değişir mi?

Web sitemiz üzerinden değişim mümkün değildir. Satın aldığınız ürünü mağazalarımızdan değiştirebilirsiniz.

Trendyol müşteri temsilcisi var mı?

Hesabım sekmesindeki Trendyol Asistan’dan veya (0212) 331 02 00 numaralı Trendyol Çağrı Merkezimizden bize ulaşabilirsiniz.

Trendyol eksik ürün gönderdi ne yapmalıyım?

Ürünüm/ürünümün bir parçası eksik, ne yapmalıyım? Teslimatınızdaki eksik ürünler ve parçalarla ilgili sorularınızı Trendyol Assistant aracılığıyla iletebilirsiniz. “Hesabım” > “Siparişlerim” > “Sipariş Ayrıntıları” > “Trendyol Assistant” > “Alınan Ürün Şikayetleri” adımlarını izleyerek Trendyol Assistant’a bağlanın. Ardından, sorunuzu iletin.

Trendyol nereden güncellenir?

Ürün bilgilerinin toplu olarak güncellenmesi. Trendyol panelinde ürünlerinizi güncellemek için çeşitli yöntemler mevcuttur. Ürün listesine gitmek için doğrudan “Ürün > Ürün Listesi” yolunu takip edebilirsiniz.

Ürün kargoya verilmeden iptal edilir mi?

Müşteriler ürün gönderilmeden önce satın alımlarını iptal etmek isteyebilirler. Bu durumda satıcıyla iletişime geçip açıklama sağlayabilirsiniz.

Trendyol müşteri hizmetleri 7/24 açık mı?

Çağrı merkezimiz hafta içi ve hafta sonu 08:30’dan 24:00’a kadar hizmet vermektedir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

şişli escort Gaziantep Rus Escort